ACCIÓNS


En Fillos do Mar sempre buscamos colaborar en pequenas causas que fagan mellorar o noso día a día.

Este ano 2020 estamos enrolados en dous proxectos polo de agora, un no que xa levamos un tempiño sendo participes e outro completamente novo o cal vos invitamos a participar.

Dende fai un tempo somos un dos patrocinadores da Escola de Tecnificación Nucho Cameselle, especializada no deporte de base galego e na cal se forman futuros porteiros. O seu proxecto gústanos dende o seu comezo porque incide moito na educación, na alimentación e na ensinanza de valores para que os rapaces cheguen os seus obxetivos dende un punto de vista competitivo pero sen perder as súas raices.

Deixámosvos o link o seu perfil de Instagram por se queredes saber máis sobre o seu traballo.

O novo proxecto no que nos embarcamos este ano é a limpeza de praias galegas. Tras contactar con Greenpeace Galicia e algunhas marcas máis das Rías Baixas estamos a organizar a limpeza da que será a primeira praia do proxecto. Contaremos máis nas próximas entregas do Blog.

Moitas veces por vergoña, medo, ou simplemente falta de tempo é dificil participar neste tipo de actividades, pero con nos tes as risas aseguradas e a certeza de non sentirte só e saber que estás a facer algo moi bo para todos!

Todavía está por decidir a localización final pero se estás interesado e gustariache participar para facer algo bo polo planeta escribe un mail a fillosdapraia@gmail.com e alí daremos resposta a todas as túas preguntas.

Para participar deste proxecto so necesitas lubas de tea e ganas de pasar un bo rato disfrutando dun dos paraísos da nosa terra.

 

  ___________________

 


En Fillos do Mar siempre buscamos colaborar en pequeñas causas que hagan mejorar nuestro día a día.

Este año 2020 estamos metidos en dos proyectos por lo de ahora, uno en el que ya llevamos un tiempo siendo participes y otro completamente nuevo en el cual os invitamos a participar.

Desde hace un tiempo somos uno de los patrocinadores de la Escuela de Tecnificación Nucho Cameselle, especializada en el deporte de base gallego y en la cual se forman futuros porteros. Su proyecto nos gusta desde su comienzo porque incide mucho en la educación, la alimentación y la enseñanza de valores para que los niños lleguen a sus objetivos desde un punto de vista competitivo pero sin perder sus raices.

Os dejamos enlace a su perfil de Instagram por si queréis saber más sobre su trabajo.


El nuevo proyecto en el que nos embarcamos este año es la limpieza de playas gallegas. Tras contactar con Greenpeace Galicia y algunas marcas más de las Rías Baixas estamos organizando la limpieza de la que será la primera playa del proyecto. Contaremos más en las próximas entregas del Blog.

Muchas veces por vergüenza, miedo, o simplemente falta de tiempo es difícil participar en este tipo de actividades, pero con nosotros tienes las risas aseguradas y la certeza de no sentirte solo y saber que estás haciendo algo muy bueno para todos!

Todavía está por decidir la localización final pero si estás interesado y te gustaría participar para hacer algo bueno por el planeta escribe un mail a fillosdapraia@gmail.com y allí daremos respuesta a todas tus preguntas.

Para participar en este proyecto solo necesitas guantes de tela y ganas de pasar un buen rato disfrutando de uno de los paraísos de nuestra tierra.