Unha nova canle para esta aventura!


Tras meses facendo cambios na web, nas políticas de empresa e na imaxe das redes aquí estamos, escribindo un blog para que non vos perdades todas as novidades e temas de interese! Propoñémonos facelo semanal, pero non prometemos nada, somos novatos e podemos ser algo desastres!

Queremos comezar esta aventura falándovos dos nosos plans e de todo o que está por vir. Para os que levades moito seguindo esta aventura e para os que acabades de chegar saberedes xa que a nosa forma de vida é á galega, sí, como o polbo, cos seus cachelos, o seu aceite de oliva e un bo pimentón! A vida á galega é una forma de vida baseada no azul e no verde, entre o mar e a montaña, entre o rural e o cosmopolita.

Dende as Rias Baixas cociñamos todas as locuras porque non podemos esquecer a morriña, as noites de rebequiña, os días de chuvasqueiro e paraugas e o noso amado MALO SERÁ.

 



Arrincamos este 2020 preparando unha nova colección de tazas trala gran acollida que tiveron no Nadal, reedición de varios modelos e novidades para as xa coñecidas camisolas que percorren o mundo. Cada vez que recibimos unha imaxe vosa disfrutando da vida cos nosos produtos sentímonos moi orgullosos do noso traballo! GRACIAS!!

Nas nosas redes, como sempre, seguiremos informando de temas sociais, moitas veces controvertíbeis, que consideramos un piar fundamental da marca e dos valores que representa.

Unha das novidades máis esperadas, ou polo menos para nós, son as accións sociais! A primeira será unha limpeza de praias xunto con outros compañeiros namorados do mar. Se queres saber máis diríxete á páxina de accións e anímate a acompañarnos ese día! 

Despóis da colaboración con Miss Toxo, un pracer traballar con ela, non descartamos colaborar con outros ilustradores galegos, se eres un deles non dubides en contactarnos!!

Seguiremos coas ofertas tolas que tanto vos gustan, e comezamos hoxe! Comparte o noso primeiro blog nas túas redes e consigue un código de desconto de -10% en toda a web! Recorda mencionarnos, etiquetarnos ou envíanos un mensaxe para conseguir o teu código!

Ata aquí os propósitos (nunca é tarde para propoñerse cousas) de 2020! CRECER, MELLORAR E APRENDER!

Vémonos a semana que ven!

 

 ___________________

 

Un nuevo canal para nuestra aventura!

Tras meses haciendo cambios en la web, en las políticas de empresa y en la imagen de las redes aquí estamos, escribiendo un blog para que no os perdáis todas las novedades y temas de interés! Nos proponemos hacerlo semanal, pero no prometemos nada, somos novatos y podemos ser algo desastres!

Queremos empezar esta aventura hablándoos de nuestros planes y de todo lo que se viene. Para los que lleváis mucho siguiendo esta aventura y para los que acabáis de llegar sabréis ya que nuestra forma de vida es a la gallega, si, como el pulpo, con sus cachelos, su aceite de oliva y su buen pimentón! La vida a la gallega es una forma de vida basada en el azul y el verde, entre el mar y la montaña, entre lo rural y lo cosmopolita.

Desde las Rías Baixas cocinamos todas las locuras porque no podemos escapar de la morriña, las noches de rebequita, los días de chuvasquero y paraguas y nuestro tan amado MALO SERÁ.



Arrancamos este 2020 preparando una nueva colección de tazas tras la gran acogida que tuvieron en Navidad, la reedición de varios modelos y novedades para las ya conocidas camisetas que recorren el mundo. Cada vez que recibimos una imagen vuestra disfrutando de la vida con nuestros productos nos sentimos muy orgullosos de nuestro trabajo! GRACIAS!!

En nuestras redes, como siempre, seguiremos informando de temas sociales, muchas veces controvertidos, que consideramos un pilar fundamental de la marca y de los valores que representa.

Una de las novedades más esperadas, o por lo menos para nosotros, son las acciones sociales! La primera será una limpieza de playas junto con otros compañeros enamorados del mar. Si quieres saber más dirígete a la página de acciones y anímate a acompañarnos ese día! 

Después de la colaboración con Miss Toxo, un placer trabajar con ella, no descartamos colaborar con otros ilustradores gallegos, si eres uno de ellos no dudes en contactarnos!!

Seguiremos con las ofertas locas que tanto os gustan, y empezamos hoy! Comparte nuestro blog en tus redes y consigue un código de descuento de -10% en toda nuestra web! Recuerda mencionarnos, etiquetarnos o envíanos un mensaje para conseguir tu código!

Hasta aquí nuestros propósitos (nunca es tarde para proponerse cosas) de 2020! CRECER, MEJORAR Y APRENDER!

Nos vemos la semana que viene!


Dejar un comentario


Por favor tenga en cuenta que los comentarios deben ser aprobados antes de ser publicados